i don't ́t mind spending everyday out on your corner in the pouring rain

Hej bejbs!
(hahah! najs rubrik! För det regnar ju! höhöh)
Ska ge det här med bloggandet en ny chans! Så nu kör vi!

Idag har jag varit i skolan! Jag går på rudbeck soo you guys know! Och det spö regnade i morse sååå mitt täcke var ganska lockande! men jag är en krigare så jag gick upp ur sängen och tog tag i mitt liv! haha!

Imorgon är en chilldag! börjar kl 10, för vi har z-dag. Vilket inebär att vi inte har några lektioner, vilket är najs! dock har vi utvecklingsamtal och skolfotografering, ocg det ska bli sisådär! men lär sluta vid 1 någon gång. jaja bla blam lovar ska bli bättre på det här med att blogga !

adiós ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0